Post by comprolutabcea on Feb 5, 2022 8:22:22 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hill Climb Racing 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hill Climb Racing 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ meer munten hack ▞▞▞
▞▞▞ Hill Climb Racing 2 2022 version ▞▞▞
Back-up is onzin
Hill Climb Racing 2 Перегони czt
Dit is eigenlijk een goed spel. Ik vind het leuk! Maar er is een advertentieprobleem. Wanneer de advertentie eindigt, zijn er geen sluitknoppen, dus kunt u dit oplossen?
Je vindt je zo leuk
Probeer dit spel te vermijden vanwege de zeer slechte relatie van het Fingersoft-personeel. - Ze geven niet om de klant - Geen antwoord op spelproblemen/problemen - Geopende tickets met problemen die ze nooit sluiten of oplossen - Heel vaak onderhoudsonderbrekingen/onderbrekingen - Fingorsoft verzamelt maandelijks geld voor VIP-abonnementen zonder enige ondersteuning voor spelers - Zeer oneerlijk en chantage (neem of vertrek) houding ten opzichte van klanten Naar mijn mening zou er een collectieve rechtszaak tegen hen moeten worden aangespannen om het geld terug te krijgen
Deze game zou leuker zijn geweest als de verdomde voertuigen niet altijd zo gemakkelijk over de kop zouden gaan. Zoals wat, leer je me in het geheim natuurkunde? Niet geïnteresseerd.
BETALEN OM TE WINNEN totale prullenbak
Leuk spel voor op je telefoon
Geweldig spel! Ik speel al jaren, heb me nooit verveeld!
Leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kapot leuk
Wees aardig als je niet de hele tijd vast zat, zou niet mogen gebeuren
Werd gevraagd om bij te werken en nu crasht de app gewoon wanneer ik probeer te spelen. Heb zojuist de tweede e-mail naar Fingersoft gestuurd voor hulp. Ik verlies de speeltijd van het team en het evenement... ik hoop dat ik niet word opgestart. 😡
te veel advertenties spel is erg leuk kan het niet neerleggen als het eenmaal is begonnen
kei leuk spel
Mwa
Ik hou heel veel van dit spel, maar er waren te veel advertenties. als ik de game update en één game speel, crasht de game, verlies ik mijn hill climb mk2 en al mijn auto's en ik verloor mijn boost, mijn favoriete boost, het heet donder. dat komt door elke minuut dat er een stomme ADS is. Opmerking: ik heb mijn vader gebeld en mijn telefoon is gerepareerd en je weet dat mijn telefoon is gecrasht. Heb je te veel problemen met ADS en kerels, los dit probleem op in Hill Climb Racing 2 Ik geloof dat je dit probleem alsjeblieft in dit spel op het einde wilt oplossen
koel
gewoon grappig
goed spel
Een verbetering voorstellen om een optie toe te voegen om brandstof te verwijderen indien nodig in avontuur
Elke keer dat ik een recensie achterlaat, wordt deze onmiddellijk verwijderd. Ook als het positief is. Zo raar. Maar ja, dit spel is buitengewoon frustrerend. Als je op hetzelfde spoor zit als je eerder hebt gedaan, werken dezelfde technieken niet twee keer. Dat is echt vreemd. Ik vraag me af of het spel kapot is
Veel reclame
goed spel. maar ik gaf 3 sterren omdat ik altijd veel advertenties speel.
Hill Climb Racing 2 Preteky bwnf
Geweldig spel, een betere in-game chat zou leuk zijn. Ook kan ik elke update minstens een week niet spelen. Game zegt dat er een update is, Google Store zegt dat die er niet is... Los dit alsjeblieft op, want ik betaal wel voor een werkende game!
AFZETTEN !!! BEANTWOORD UW STEUN!!! WAAR WAAR IK VOOR BETAALDE?!! Een speciaal ticket wordt gegeven als een hoge prijs in een openbaar evenement, maar heeft weinig waarde omdat het slechts één run toestaat in een openbaar evenement en niet 4 runs opnieuw vult, dus heeft het minder dan 20 edelstenen, de brandstofrun out is onbetrouwbaar en laat je niet verder rollen zoals het hoort en deed in 1, de voertuigen van de uitdaging vrienden zijn niet altijd hetzelfde, de ondersteuning is verschrikkelijk en de spelfout is aan dovemansoren gericht, verder best goed spel en over het algemeen goed gemaakt spel.
Mr Autofire მძაფრსიუჟეტიანი lhk
me fé
Snelle auto's
Geweldig spel. Had veel plezier met het krijgen van alle voertuigen. Zeker aan te raden.
Ik vond het geweldig totdat het wilde "updaten" en nu speelt het niet, moet het verwijderen en opnieuw beginnen. Maar ik ga niet. wat een deal. Uggh
Niet zo goed als HCR1 en het autosysteem is een beetje klote, maar het geeft je meer reden en drive om het spel te spelen
Cool spel.
Erg leuk spel om te spelen. Maar als je duplicaten hebt, (skins) zou het leuk zijn om een alternatief te krijgen, in plaats van diamanten.
Hill Climb Racing 2 Võidusõit enn
Mag ik een baanbouwer voorstellen zodat we de mogelijkheden van onze auto's kunnen testen? Al met al een geweldige game, ik zal je waarschuwen, tenzij je iets koopt, krijg je na elke race advertenties.
Leuk spel zeker aan te raden
Er zouden minder advertenties moeten zijn, veel te veel advertenties
Dit spel is zo
Een zeer leuke spel!
Deze game heeft nu twee keer een probleem gehad en heeft me GEEN sessieresultaten gegeven voor teamwinsten. Het blijft glitchen en het wordt "automatisch" voortdurend bijgewerkt, dus JA, het is bijgewerkt. Ik heb zelfs een paar keer betaald om een pas te hebben. Ik speel in teamverband en in teamsessies en kan aan het eind toch de winst niet pakken. STEL IETS UIT AUB.
Dit is erger dan alle andere games, want zelfs mijn internetverbinding is snel, maar de game wordt offline weergegeven. Waarom?
Hoe advertenties te verwijderen zonder te kopen Ik ben een klein kind Ik kan geen advertenties kopen plz verwijder advertenties voor mij Ik word onwennig eerdere advertenties hadden een limiet nu na elke race advertenties advertenties en advertenties
Geweldig spel. heel leuk. verslavend. Ik heb al meer dan $ 3.000 uitgegeven aan voertuigupgrades
Dit is een goed spel, maar na het racen komt de advertentie altijd, dus verwijder advertenties
Te veel lange advertenties!
Vorige is beter
Is het online van ni da weet ik ni
Super coole game heb alle autos
De bazen zijn gewoon opgetuigd, ze gaan gewoon zo snel als ik ga als een slak en het gevecht met de baas is gewoon oneerlijk, ze hebben een brandstofboost, een muntboost, ik heb maar 2 rares op mijn auto en nadat je op de een of andere manier de baas hebt verslagen, zul je krijg een willekeurige common (meestal) zoals waarom ben ik bij Grand Master III en na al dat harde werk van proberen de baas te verslaan om een willekeurige common te krijgen, kan je die niet gewoon vervangen door een zeldzame kist
Hill Climb Racing 2 Racing qddw
Het is een racespel